Köpvillkor

PRISER

Alla priser är inklusive moms och i SEK

ORDERBEKRÄFTELSE

När vi mottagit din beställning skickas en orderbekräftelse till din e-postadress. Vid eventuella fel bör du kontakta oss omedelbart via epost till inf0@godismys.se, ange ordernumret och vad som är fel i mailet.

Om du inte har fått någon orderbekräftelse har ordern inte mottagits, var god och kontrollera skräppost innan du kontaktar oss.

FRAKT

Vi levererar med Posten och Bring utanför stockholm. Se Leveranser för fraktpriser. 

AVGIFTER

Ej uthämtat paket: För ej uthämtade paket debiterar vi dig för fraktkostnad och returfrakt, samt tillkommer det en expeditionsavgift för hantering. Ej uthämtat paket häver inte köp.

ÅNGERRÄTT

Godis är en färskvara och enligt Svensk lag har man ingen ångerrätt på livsmedel.

REKLAMATION

För reklamation kontakta oss via mail info@godismys.se senast inom 3 dagar efter att ni har mottagit varan, ange både order-id och kolli-id.

Om ytteremballaget har skadats vid mottagande av paket eller när du hämtar ut det från ombud, skall dessa skador anmälas direkt till ombud och ni ska erhålla en kopia på anmälan.

BETALSÄTT

Vi använder oss av Klarna, du kan enkelt välja fritt mellan att betala med faktura, kort eller direktbetalning via bank. Alla betalsätt är kostnadsfria.

NYHETSBREV

Vi erbjuder dig automatiskt vårt nyhetsbrev via e-post. Nyhetsbrevet kan enkelt avbokas via länk på aktuellt nyhetsbrev eller via vår kundtjänst.

ÖVRIGT

Personuppgifter: Alla personuppgifter skyddas och hanteras i enlighet gällande Personuppgiftslagen (PUL). Vid registrering och köp godkänner du att vi lagrar och använder dina uppgifter i vår verksamhet för att vi ska kunna behandla in registrering och order. Du har alltid rätt att se dina personuppgifter som finns registrerad hos oss.

TVISTER

Vid eventuell tvist följer vi Allmänna reklamationsnämndens rekommendationer.